Biuro interjeras - įmonės identiteto dalis

2019 07 28

Efektyvios, įkvepiančios, draugiškos aplinkai ir sveikatą tausojančios erdvės, sukurtos remiantis žinių ir technologijų pažanga, perteikia organizacijos vertybes ir kuria jos įvaizdį. Tokia aplinka pagerina vartotojų patirtį, pritraukia naujus žmones ir stiprina kompanijos įvaizdį. Visa tai verslui suteikia neabejotinų konkurencinių pranašumų.

Nauji laikai reikalauja ateities erdvių.

Darbo erdvę šiandien aiškiai suvokiame kitaip, nei tiesiog patalpą su baldais ir biuro įranga. Vienas iš pokyčių – darbo erdvė tapo stipriu strateginiu įrankiu, kuris gali pristatyti kompaniją, komunikuoti apie jos vertybes ir stiprinti kompanijos identitetą.

Įmonės identitetas apibendrina visas jos savybes, vertybes bei įsitikinimus ir išskiria ją iš kitų kompanijų. Identitetas – tai įmonės siela, dėl kurios ji yra unikali, kitokia nei visos kitos. Tai neapčiuopiamas įrankis, kuriuo generuojamas produktų ir paslaugų vartotojų ratas.

Susiedami įmonės identitetą ir erdvės dizainą, perteikiame kompanijos istoriją bei filosofiją. Tokia aplinka skatina teigiamas emocijas, kurios sujungia vartotojus ir jų atliekamas užduotis, padeda klientams išnaudoti visą teikiamų produktų ir paslaugų potencialą. Identitetą atsipindintis erdvės dizainas atveria galimybę pajusti tikrąją kompanijos dvasią jos patalpose. Juo apeliuojama ne tik į žmogaus racionalųjį mąstymą, tačiau ir į emocinę savijautą, jutimų suvokimą ir pojūčius, kurie aplanko, kai esame įmonės aplinkoje.

Įmonės sąvoka apima vis naujus kontekstus. Tai lėmė įpročių pokyčiai, technologijų proveržis ir modernūs būdai bendrauti. Į darbo aplinką ateina nauja karta, kuri kartu su savimi atsineša tokias vertybes kaip darnusis vystymasis, bendradarbiavimas, gerovė ir technologijų integracija.

Naujausios žinios apie darbo erdvių palankumą sveikatai ir skirtingų kartų skirtingi poreikiai, skatina organizacijas modeliuoti elgseną darbo erdvėse ir svarstyti naujų zonų kūrimą. Tai padės suprojektuoti aplinką, kuri skatins keisti padėtį dirbant, pasirinkti konkrečiai užduočiai atlikti tinkamiausią erdvę, žinių ir idėjų mainus bei socializaciją. Prireikus, tokioje erdvėje žmonės ras vietos sau, kurioje jie galės pamąstyti, atsipalaiduoti ar sulaukti įkvėpimo. Jautrios darbuotojų ir įmonės svečių poreikiams verslo erdvės siunčia lankytojams stiprų pozityvų signalą.

Įmonės tapatybė gali būti išreikšta kiekvienos zonos ir atskirų detalių dizaino pagalba: pradedant viso biuro planu, atskirų erdvių interjeru, baldais ir akustika, pasirinktomis kitomis išraiškos priemonėmis ir pasitelktomis technologijomis. Pavyzdžiui: prieskonių šiltnamį terasoje ant stogo įsirengusi įmonė komunikuos apie bendradarbiavimą ir laisvalaikį kartu skatinančią kompaniją. Ši sąlyga yra vienoda bet kuriame sektoriuje, įskaitant ligonines, bankus, oro uosto terminalus, mokyklas ir komercinius pastatus – visur, kur žmonės pasitelkia sisteminius sprendimus stengdamiesi sukurti namus primenančias erdves.

Efektyvios, įkvepiančios, draugiškos aplinkai ir sveikatą tausojančios erdvės, sukurtos remiantis žinių ir technologijų pažanga, perteikia organizacijos vertybes ir kuria jos įvaizdį. Tokia aplinka pagerina vartotojų patirtį, pritraukia naujus žmones ir stiprina kompanijos įvaizdį. Visa tai verslui suteikia neabejotinų konkurencinių pranašumų.

Šaltiniai: www.actiu.com, Lt Project

Šis naujos kartos biuro Prahoje interjeras, kurtas kompanijai Sportisimo, vykdančiai sporto prekių rinkodaros veiklą - itin iškalbingas. Judesys, energija ir sportiškumas - veiksniai šį interjerą apibūdinančiame sakinyje. Užėjus į šį biurą akivaizdi kompanijos veiklos sritis ir kultūra.

O ką jūsų biuras pasakoja apie jus?

Interjero autoriai: CAPEXUS
Baldai: ACTIU
Fotografas: Jakub Pelnar